هالیوودی ها درباره مد پاییز چه می گویند؟


زئو سالدانا Zoe Saldana

porbazde.blogspot.com هالیوودی ها درباره مد پاییز چه می گویند؟


هیچ وقت از لباس های چرم خوشم نمی آمده؛ اما امسال دوست دارم یک شلوار چرمی بپوشم. بوت های "ورساچه" این فصل بسیار زیباست و دوست دارم آن را با شلوارم ست کنم.

مگان فاکس
porbazde.blogspot.com هالیوودی ها درباره مد پاییز چه می گویند؟


من عاشق ژاکت های ورزشی ام !مخصوصا آنهایی که سرشانه های بزرگ دارند.

میلا کیونیز Mila Kunis
porbazde.blogspot.com هالیوودی ها درباره مد پاییز چه می گویند؟


پاییز فصل ژاکت است؛ اصلا از ژاکت های با سرشانه بزرگ خوشم نمی آید؛ این ژاکت ها متعلق به دهه 80 است.

کلی کوچو Kaley Cuoco
porbazde.blogspot.com هالیوودی ها درباره مد پاییز چه می گویند؟


عاشق سوئیت شرت هستم! یک کلاه اسکیمویی دارم که سال گذشته هم از آن استفاده می کردم. دوست داشتم که می توانستم هر روز آن را به سرم بگذارم. اما متاسفانه آن کلاه برای این فصل خیلی گرم است اما حتما از آن در پاییز استفاده می کنم.

لیندسی پرایس Lindsay Price
porbazde.blogspot.com هالیوودی ها درباره مد پاییز چه می گویند؟


دوست دارم لباس های تنگ با کفش های پاشنه بلند بپوشم. معمولا لباس های پاییزه رنگارنگم را با کفش های پاشنه بلند ست می کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
هومن دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:47 ب.ظ

هموطنان
نیروهای انقلاب دموکراتیک مردم ایران و ارتش بزرگ آزادی
از دود و دم ارتجاع رو به زوال نباید واهمه داشت. مرعوب تنوره کشیدن دیو ولایت نشوید. مانند مجاهدان اشرف ،درمنتهای شجاعت و دلاوری، « بیا بیا» بگویید.یعنی که اگر رژیم و نیروهای سرکوبگر آن قصد تهاجم و وحشیگری بیشتری دارند،بیا بیا، تا نشانت بدهیم..کلید پیروزی و اصل طلایی، دراین شرایط، حداکثرتهاجم است.
هم‌چنان‌که در قیام کبیر عاشورا دیدیم، رژیم ولایت حالا دیگر گرگ کاغذی است. به‌شرط این‌که در هر آرایش و حرکتی اصالت را به جمع بدهید. جمع، توان کوه دارد و فرد را حفظ و حراست می‌کند و با خود بالا می برد. اقشار مختلف مردم به‌ویژه کارگران و دهقانان را بیش از پیش به اعتراض و اعتصاب و مقاومت و به صفوف قیام و ارتش آزادی فرا بخوانید.
آهای بچه های اشرف نشان در تهران و شهرهای شعله ور ایران، ای کسانی‌که شعار می‌دهید «یا حجه بن الحسن! ریشه ظلمو بکن!»، گوش کنید:
زمان آن رسیده است که اسم خیابان مصدق را هم برگردانید. همان نام بزرگی که مردم در جریان انقلاب ضد سلطنتی گذاشته بودند. خمینی با دجالیت بر خیابان مصدق، نام ولی عصرگذاشت تا کسی نتواند خرده بگیرد. راهش اینست که هر کجا را خمینی به‌نام خودش نامگذاری کرده، ولی عصر بخوانید تا هم قائم منتظَر عنایت کند و لکة ننگ خمینی از دامن ایران و اسلام پاک شود، و هم، به‌رغم خمینی، راه و رسم پیشوای فقید نهضت ملی الگو و درس و شاخصی برای همة افراد و جریانهای سیاسی شود؛ الگوی دموکراسی و حاکمیت مردم، درس سازش ناپذیری، و شاخص ایستادگی بر سر حقوق ملت ایران.
رود خروشان خون شهیدان در پرتو مهر تابان مقاومت و آزادی ایران ضامن پیروزی محتوم خلق ماست
مسعود رجوی
8 دی‌ماه 1388

http://www.shabahang2010.blogsky.com/





برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد