دختری با دوسر و یک بدن !!!!!!!!!

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید

1.jpg


2.jpg


Abigail و Brittany از مینه سوتای آمریکا (متولد 7 مارس 1990) هم اکنون مسن ترین دوقلوهای به هم چسبیده جهان هستند و تا 3 ماه دیگر 19 ساله میشوند. این دو به حق از استثنایی ترین و خارق العاده ترین دوقلوهای به هم چسبیده جهان میباشند. دو قلب، دو شش و ... اما یک هیکل و تنه!!

این دوقلوها قادرهستند شنا کنند، پیانو بنوازند و اخیرا هم گواهینامه رانندگی دریافت کردند. این دو حتی پزشکان را نیز بهت زده کرده اند. گفته میشود که فقط 4 دوقلوی به هم چسبیده از این نوع توانسته اند تا بزرگسالی زنده بمانند. این دو قصد دارند که در دانشگاه ادامه تحصیل دهند و هر کدام برای خود صاحب خانواده شوند!!!

3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg
7.jpg


8.jpg


9.jpg


11.jpg



"ما می خواهیم مادر شویم اما نمیخواهیم در مورد چگونگی آن فکر کنیم " این سخنان Abigail بود. این دو دختر دوره آموزش رانندگی را گذرانده اند و با دو امتحان مجزا، دو مدرک مجزا هم دریافت کرده اند. Abigail پدالها را کنترل میکند و Brittany راهنما و چراغ را کنترل میکند و هردو باهم کنترل فرمان را نیز دارند!!
والدین بچه ها Patty و Mike (پرستار و نجار) میگویند که از ابتدای تولد هم قصد جدا کردن بچه ها را نداشته اند چون میترسیدن که به آنها صدمه ای وارد شود.

البته مانند سایر دوقلوها این دو وجه تمایزاتی نیز دارند به طور مثال Abigail کمی عصبانی مزاج و لجباز است و برای صبحانه آب پرتقال را ترجیح میدهد، اما Brittany شوخ و بذله گو است و فقط شیر میخورد.
Abigail صورتی دوست دارد اما Britany ارغوانی را ترجیح میدهد. به هر حال هر کدام از این دو کنترل نصفه خودش را به عهده دارد وهمین امر به طور جدی آنها را از داشتن یک زندگی شاد و فعال باز داشته است.

12.jpg


13.jpg



16.jpg


Abigail and Brittany Hensel The Twins Who Share a Body Dicephalus (Two Headed) Conjoined Twins


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد