وقتی شکست ، برگ درختان دلم گرفت....

خیلی دلم گرفته!

ا

ز حال و روز فصل زمستان دلم گرفت
از خش خش عبور در این فصل بی کسی

وقتی شکست ، برگ درختان دلم گرفت

بغضی در دل من ریشه کرد وبعد

از قارقار شوم کلاغان دلم گرفت

آدم بهشت را به بهای کمی فروخت

از این هبوط ساده ی انسان دلم گرفت

فهمیده اند رشته ی عمرم به دست توست

وقتی که در نبودنت اینسان دلم گرفت

بر برگ برگ دفتر شعرم به ناگهان

دستی نوشت واژه ی پایان دلم گرفت

امشب به یاد تک تک ِ شب ها دلم گرفت در اضطراب کهنه ی غم ها ، دلم گرفت

انگار بغض تازه ای از نو شکسته شد

در التهاب ِ خیس ِ ورق ها ، دلم گرفت !

از خواندن تمام خبر ها تنم بسوخت ...

از گفتن تمام غزل ها دلم گرفت ...

در انتظار تا که بگیرم خبر ز تو ...

در آتش ِ گرفته سراپا... دلم گرفت !

متروکه نیست خلوتِ سرد دلم ولی

از ارتباطِ مردم ِدنیا دلم گرفت !!

یک رد ِ پا که سهم ِ من از بی نشانی است!

از رد ِ خون که مانده به هر جا ، دلم گرفت

اینجا منم و خاطره هایی تمام تلخ

اقرار میکنم درآمدم از پا ... دلم گرفت ...

می خواستم ببوسمت از این دیار دور

می خواستم ببوسمت اما دلم گرفت

نه اینکه فکر کنی دل ، از تو کنده ام !

یا اینکه از محال ِ تمنا دلم گرفت !

از لحظه ای که هق هق ِ هر روزه ی مرا

بگذاشتی به روی دو لب ها ، دلم گرفت

از لحظه ای که هر دو نگاهم اسیر شد

در امتداد هیچ ِ قدم ها دلم گرفت

از لحظه ای که خیس شدم در خیال تو

آن دم که تنگ شدند نفس ها دلم گرفت

ازین که باز تو نیستی کنار من

ازین که باز خسته و تنها ... دلم گرفت

می خواهمت که بار ِ دگر گرم تر ز پیش

می خواهمت ببوسمت اما دلم گرفت !

تکرار می کنم این سطرهای کهنه را ...

تکرار می کنم که خدایا !! دلم گرفت !!

نظرات 3 + ارسال نظر
گل گیسو شنبه 21 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:16 ب.ظ http://www.golgisoo.blogsky.com

سلام.خوبی؟
متن زیبایی بود.عکسهایی هم که پایین گذاشتین خیلی جالب و دیدنی بود.
فعلا بای

فرزان شنبه 21 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:25 ب.ظ http://car4u.mihanblog.com

سلام وبلاگ جالبی داری به من هم سر بزن . راستی نظرت در مورد تبادل لینک چیه؟؟؟؟؟

لینک باکس شنبه 21 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:25 ب.ظ http://linkboxes.orq.ir

سلام دوست عزیز
وبلاگ خوب و پر محتوایی داری میخوای آمار وبلاگت بره بالا؟؟؟
من لینک باکس بزرگ فقط جک را به شما پیشنهاد می کنم این لینک باکس به موتورهای جستجو متصل است که می تونه بازدید شما را بالا ببرد و وبلاگ شما را در موتورهای جستجو پرمحتواتر می کند خوبی دیگه ای که داره حجم پایین لینک باکس هست و زود لود می شود اگر دعوت من را پذیرفتین لطفا کد را کپی کرده و در وبلاگتان قرار دهید بعد از طریق ارسال لینک بگویید با چه نامی لینکتون کنم
منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد