7روش برای دانلود مجانی و نامحدود از رپیدشیر


دانلود از سایت های اشتراک فایل همیشه با محدودیت هایی همراه است. یکی از بزرگترین سایت های اشتراک فایل File Sharing رپیدشیر است که برای دانلود فایل های به اشتراک گزاشته شده انواع محدودیت ها را دارد! در این مطلب بیش از 7 روش تست شده برای عبور از محدودیت Rapid Share و سایت های نظیر آن همانند Mega Upload File Factory و... را آموزش می دهیم! 




1.   لینک دانلود فایل خود را به این سایت بدید و لینک مستقیم تحویل بگیرید!


2. نرم افزار Anti-RapidShare Tools 2007 | حجم  22 MB  

در این بسته یک سری برنامه برای دانلود از رپید شیر جمع اوری شده است.


3.  دو نرم افزار Rapget و USDownloader

. Rapidshare مدتیست که شکل متن گرافیکی خود را عوض می کند تا امکانات OCR(Optical Character Recognition) برنامه‌هایی مانند USDownloader و RapGet را خنثی کند. اما نویسنده‌های این برنامهَ‌ها هم بیکار نمینشینند!!! نویسنده برنامه RapGet بسیار فعال تر از USDownloader شده است و برنامه RapGet بسیار بهتر از گذشته شده است.

 برنامه RapGet را از اینجا دونلود نمایید:



و برنامه USDownloader را هم از اینجا:


 برای ترجمه سایت به انگلیسی  http://babelfish.altavista.com

خوبی این برنامه‌ها (همانطور که گفته شده) این است که, می توانید یک فایل text حاوی ای پی:پورت پراکسی به آن بدهید و از زمان تاخییر بین دونلود های پیاپی فرار کنید (منظور زمان شروع دونلود که معمولا چند ثانیه است, نیست. منظور چند دقیقه بین دونلودهای پیاپی است.) هم چنین هر از چند گاهی نویسنده برنامه‌های فوق راحی برای اتوماتیک شدن ورود Verify Character میابد و به این شکل عمل دونلود اتوماتیک می شود و نیازی به این نیست که بعداز هر دونلود دوباره ما کاراکترهای بعدی را وارد نماییم.! ولی حتما جدیدترین Update برنامه های فوق را پیگیری نمایید.

4. دریافت لینک مستقیم به کمک ایمیل

ابتدا وارد این سایت شده. سپس لینک فایل موجود در راپید را در قسمت "Rapid Address:" نوشته و آدرس ایمیل خود را نیز برای دریافت لینک مستقیم فایل فوق در قسمت" Your Email :" نوشته و برروی Send کلیک نمایید. بعد از چند دقیقه لینک مستقیم برای شما ایمیل می شود.


5. این روش برای کوتاه کردن زمان صبر کردن هست به این پست مراجعه کنید!


6.دانلود مستقیم از رپیدشیر با  Rapidshare Download Direct 1.14



7. استفاده از سایت Rapid baz که پیشنهاد خود من هست ولی محدودیت حجمی داره و برای دانولد فایل بزرگتر از 20 مگ باید پول بدید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد